660
news

Investment Lecture|Investment Trend in 2015

02/06/2015

06

Feb

01/01/1970

2015年投資趨勢 – 穩中求勝



Speaker 主講

Mr. Joe Hui
Director of Private Banking
Bank of China Macau Branch

中國銀行私人銀行(澳門)
許卓鴻總監

DATE 日期

6 February 2015, 7:30 PM – 9:00 PM

(Light Refreshment Reception 7:00 PM – 7:30 PM)

VENUE 地點

USJ Speakers Hall

LANGUAGE 語言

Chinese  中文為主

Participants  參加者

USJ Alumni, staff and Student

Please reserve your seat HERE!

Deadline : 2 February 2015
Seats are limited. First come first served.

ABOUT THE SPEAKER

講者簡介​

卓鴻先生,現職中國銀行私人銀行(澳門)總監,是一資深銀行從業員,曾擔任澳門大學校外課程及特別計劃中心講師。2009-2014年持續為香港銀行學會擔任傑出財富管理策劃師比賽評判。 他在行內外為不同團體的投資理財講座擔任講者,分享其投資理財心得,在推動投資理財教育方面不遺餘力。

另在行內外擔任一些職務如中國銀行澳門分行青年協會副理事長、中國銀行澳門分行員工公積金管理委員會副主席、群力智庫中心副監事長、勵志青年會副會長、中華民族團結促進會國際推廣委員會會董、澳門東盟國際商會常務理事等職務。

SPONSORED BY

Bank of China Macau Branch

ORGANISED BY 組織

Alumni Association 聖若瑟大學校友會